توافقنامه استفاده از نرم افزار و خدمات حسـاب و کتـاب (نسخه 1.0)

در این توافق نامه، شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا) با کاربری که زمان شروع استفاده از نرم افزار با تایید گزینه ی "توافق نامه و ضوابط حریم خصوصی را می پذیرم" در خصوص موارد ذیل مشترکاً موافقت می نمایند.

با توجه به اهمیت این توافق نامه لطفاً آنرا با دقت مطالعه نمائید.

تعاریف

حقوق و تعهدات «مشتری»

  1. این نرم افزار و اسناد مربوط به آن تحت قوانین حمایت از حقوق مؤلفین و مصنفین جمهوری اسلامی ایران و عهود و قوانین بین المللی قرار دارد. در راستای حمایت از حقوق و مالكیت های مادی و معنوی انجام فعالیت های زیر برای مشتری مجاز نیست و شرکت مجاز است به منظور تامین امنیت سایر کاربران بلافاصله و بدون اطلاع و اخطار قبلی حساب کاربری مشتری را مسدود کرده و کلیه اطلاعات مشتری را بایگانی نماید و دسترسی مشتری به سامانه را قطع کند. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم شرکت می باشد. همچنین هیچ وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد.
  2. مشتری باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا "قانون تجارت الکترونیکی"، "قانون جرائم رایانه ای" و "قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای" را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط مشتری و یا سایر كاربران وی به عهده مشتری است و شرکت هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  3. مشتری نباید هرگونه فعالیت مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران را با نرم افزار انجام دهد.
  4. افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به عضویت در حساب وکتاب و استفاده از خدمات آن نمی باشند.
  5. بهای نرم افزار و خدمات آن، در حین پرداخت به کاربر ارائه می شود و یا در سایت محصول عنوان می گردد و پرداخت مشتری به منزله ی قبول این بها و شرایط خدمات مورد توافق می باشد.
  6. استفاده از سخت افزار مناسب و به روز شده و ارتباط با سرعت مناسب در شبکه و اینترنت جزو نیازمندی های مهم این نرم افزار به حساب می آیند و مشتریان شخصاً متعهد به تهیه و ایجاد این نیازها خواهند بود.
  7. اعمال تنظیمات لوازم و سخت افزارهای جانبی جهت اتصال به نرم افزار به صورت پیش فرض بر عهده مشتری خواهد بود. لیکن در صورتِ امکان ارائه خدمات پشتیبانی در این حوزه از سوی شرکت، مراتب پس از دریافت اطلاعات سخت افزار مشتری برای وی با اخذ هزینه های مربوطه صورت خواهد پذیرفت.
  8. مشتریان ملزم به ارائه اطلاعات درست (بالاخص شماره همراه) از کسب و کار خود در فرمهای نرم افزار هستند و عواقب ارائه اطلاعات نادرست بر عهده ی آن ها خواهد بود. و شرکت در مسدود کردن حساب کاربری مشتری در این موارد مختار می باشد.
  9. هر مشتری در این نرم افزار شخصا مسئولیت هرگونه فعالیت تحت حساب کاربری خود را بر عهده دارد.
  10. مسئولیت عدم توجه مشتری به هشدارهای نرم افزار مانند فعال سازی، اتصال به اینترنت و ... که موجب اخلال در روند خدمات ابری حساب و کتاب می شود و تبعات آن بر عهده مشتری خواهد بود.
  11. شرکت حق خود می داند جهت کنترل صحت هرگونه تراکنش مشکوک، مدارک شناسایی و هویتی لازم مانند کارت ملی، شناسنامه، تصویرعابربانک و ... را از مشتری مطالبه نماید و در صورت عدم همکاری، مبلغ واریزی را تا تعیین تکلیف، بلوکه و یا حساب فرد را مسدود نماید.
  12. استفاده “مشتری” از هر یک از مواردی که بر اساس این توافق نامه برای آنها به نام “مشتری”، مجوز صادر می گردد، هیچ یک از حقوق هر شخص یا طرف ثالثی را که از نسخه های دیگر این نرم افزار استفاده می نماید نقض نمی نماید.
  13. با پذیرش این توافقنامه و بر اساس آن علاوه بر پروفایل کاربری، اطلاعات کالا، فاکتورها، پرداخت ها، حسابها و اطلاعات دفتر حساب مشتری در سرورهای حساب و کتاب نگهداری خواهد شد.
  14. خدمات ابری تنها با پرداخت هزینه یا ثبت کد هدیه و همچنین معرفی و تایید یک شماره همراه به عنوان شناسه فروشگاه در اختیار مشتری قرار داده می شود و صرف نصب نرم افزار به معنای حق استفاده از این خدمات نیست.
  15. خدمات ابری تنها در زمان داشتن اعتبار شارژ به مشتری ارائه می شود.
  16. در صورت انصراف مشتری از استفاده از نرم افزار حساب و کتاب با عدم پرداخت حق شارژ، کلیه گزارشات رایگان نرم افزار فقط به مدت یک سال از آخرین فاکتور ثبت شده برای وی محفوظ و قابل استفاده می باشد.
  17. در صورت وجود مشكل در صورتحساب، مشتری می تواند تا 60 روز از طریق ایمیل info hkpos.ir یا با نامه رسمی مراتب را برای رسیدگی اعلام كند.

شرکت مدل سازان نرم افزار

حقوق و تعهدات شرکت

  1. شرکت به اسرار تجاری و حقوق مالكیت معنوی مشتریان نسبت به اطلاعات و ارتباطات بارگذاری و ثبت شده در برنامه احترام گذاشته، به صورت پیشگیرانه فعالیت‌های مورد نیاز جهت حفاظت از محرمانگی این اطلاعات را انجام می دهد.
  2. جزئیات اطلاعات خرید و فروش مشتری به هیچ شخصیت حقیقی و یا حقوقی ثالثی مگر با حكم مراجع قضایی نمایش داده نمی شود.
  3. تعهدات مربوط به محرمانگی اطلاعات مشتری دائمی تلقی می شود. (حتی پس از فسخ این توافقنامه).
  4. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از عدم توجه مشتری به تذکرات داد شده به وی در این توافق نامه را ندارد.
  5. شرکت حق اصلاح و تغییر قیمت خدمات، مجوزها و محصولات ارائه شده را بدون اطلاع رسانی قبلی دارد. هزینه های ادامه استفاده از سیستم بر اساس مبالغ جدید اعلام شده در سایت محاسبه می شود. بدیهی است تغییر تعرفه مشمول خدماتی که مشتری آنها را قبل از تغییر تعرفه خریداری کرده است نمی شود.
  6. شرکت می تواند پس از اتمام خرید مجوز از سوی مشتریان، در صورت وجود هر گونه مشکل در ارائه خدمات و یا ثبت سفارشات، از ارائه مجوز خریداری شده خودداری نماید. بدیهی است در این صورت، وجوه واریزی طی هماهنگی با مشتریان محترم به حساب آنها عودت داده خواهد شد.
  7. شرکت مسئولیتی نسبت به مشكلاتی كه برای ارائه سرویس به علت وجود مشكل در اینترنت و یا دیگر بسترهای ارتباطی الكترونیك بوجود می آید ندارد.
  8. در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار شرکت، از قبیل، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، سیل و زلزله یا حوادث موثر در محیط و مانند اینها، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات این توافقنامه را برای شرکت غیر ممكن سازد و یا با اشكال مواجه نماید، هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه شرکت نمی باشد و مشتری حق هرگونه ادعایی نسبت به شرکت را از خود سلب می نماید. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد می نماید.
  9. تحت هیچ شرایطی “شرکت” در قبال “مشتری” در خصوص هرگونه خسارتی، شامل از دست دادن سود و منفعت یا هر نوع خسارت جنبی یا تبعی که به جهت استفاده از نرم افزار و خدمات ابری یا عدم استفاده از آن (حتی در صورتی که “شرکت” پیشاپیش از امکان به وجود آمدن چنین خساراتی مطلع شده باشد) هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  10. شرکت در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد،مسئولیتی نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم شرکت می باشد. مدیر سیستم با مراجعه به لاگها و گزارش های امنیتی موجود در پنل خود، امکان بررسی و تشخیص این امر را خواهد داشت.
  11. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته شرکت تعهد می کند که کلیه منابع خود را برای مقابله و جلوگیری از این حملات به کار گیرد.
  12. شرکت تعهد می کند که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع خدمت رسانی می باشد، شرکت متعهد می شود که موضوع را حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع مشتری برساند.
  13. به منظور دسترسی سریع تر و سرعت بالاتر خدمات ابری حساب و کتاب، از دیتاسنترهای داخل کشور برای استقرار سرورهای میزبانی استفاده گردیده است. لیکن در صورت نیاز به تغییر مکان نگهداری سرورها ، این موضوع با اختیار کامل شرکت صورت خواهد پذیرفت.
  14. شرکت به جز هزینه های درج شده در لیست مجوزها هیچگونه هزینه دیگری در قبال بروز رسانی دریافت نخواهد کرد.
  15. ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان محترم به صورت غیر حضوری و از طریق کانال های قرار گرفته شده در سایت (ایمیل ، شماره تماس و شناسه تلگرام ) انجام خواهد شد.
  16. خدمات پشتیبانی به مشتریان بر اساس صف درخواست های دریافت شده صورت خواهد پذیرفت. لذا ممکن است دریافت پاسخ در برخی اوقات با وقفه های زمانی صورت پذیرد.
  17. شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی رایگان به صورت حضوری نخواهد داشت. در پشتیبانی حضوری، هزینه های اعلامی از طرف شرکت بر عهده مشتری خواهد بود.
  18. ارائه خدمات پشتیبانی تنها به مشتریانی که دارای مجوز خریداری شده فعال می باشند و در محدوده زمانی اعلام شده در سایت حساب و کتاب صورت خواهد پذیرفت.
  19. به کلیه مشتریان در خرید اولین مجوز، ۲ ساعت آموزش رایگان تعلق خواهد گرفت که در زمان و محل مورد نظر شرکت و یا به صورت آنلاین ارائه خواهد گردید. در صورت نیاز مشتریان محترم به ارائه آموزش های بیشتر، هزینه مربوطه به صورت جداگانه از ایشان دریافت خواهد گردید.
  20. اعمال تغییرات (به جز برای رفع ایرادات و نواقص احتمالی نرم افزار) بر اساس سلیقه مشتریان در نرم افزار امکان پذیر نبوده و تنها در صورت اعلام نیاز تعداد زیادی از مشتریان برای یک امکان جدید یا تغییری در امکانات قبلی و بر اساس صلاحدید تیم توسعه حساب و کتاب اجرا و در سیستم اعمال خواهند گردید.
  21. مشتریان محترم می توانند پاسخ سئوالات خود در زمینه خدمات و محصولات ارائه شده این سایت را در بخش سئوالات متداول و یا از طریق بخش تماس با ما بدست آورند.
  22. کلیه مشتریان مجاز به استفاده از نسخه آزمایشی نرم افزار تا سقف تعداد فاکتور رایگان در نظر گرفته شده در برنامه می باشند، که به منزله شناخت کامل مشتری با امکانات و قابلیت های نرم افزار بوده و هیچ گونه عذری از بابت عدم آگاهی از امکانات و نحوه کارکرد نرم افزار به منظور لغو مجوز و عودت وجه پذیرفته نخواهد گردید و وجوه پرداختی ایشان به هیچ عنوان قابل عودت نخواهند بود.
  23. “شرکت” از نیازهای کاری و تجاری “مشتری” و جزئیات موارد استفاده نرم افزار به طور کامل آگاهی نداشته و فقط اعلام می دارد که نرم افزار تمامی امکانات ذکر شده در راهنمای نرم افزار را به طور کامل پاسخ می دهد.
  24. “شرکت” هیچ گونه توافق نامه ای را با هر شخص یا طرف ثالثی که موجب نقض حقوق در نظر گرفته شده برای “مشتری” در این توافق نامه می باشد، منعقد نخواهد نمود.
  25. در صورت عدم رعایت تمام و یا بخشی از شرایط این توافق نامه از طرف مشتری و یا در صورتی که محرز شود مشتری هویت یا اطلاعات تماس خود را ناصحیح اعلام نموده یا تغییر هرکدام از آنها را به شرکت اطلاع نداده است، شرکت حق مسدود نمودن حساب مشتری بلافاصله و بدون اعلام قبلی را داراست و می تواند سریعاً این توافق‌نامه را فسخ نماید.در این حالت هیچ گونه وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد. علاوه بر این اگر این نقض موجب وارد شدن خسارت به شرکت شود، مشتری خاطی موظف به جبران خسارت وارده طبق براورد هایی که در شرکت انجام می گیرد می باشد.
  26. شرکت هیچ نماینده ای در داخل و خارج از کشور نداشته و کلیه خدمات تنها از طریق سایت حساب و کتاب قابل ارائه خواهد بود. در صورتیکه به مرور زمان و بر اساس نیاز تغییری در این روال صورت پذیرد ، لیست نمایندگان مجاز در وب سایت درج خواهد گردید.
  27. هر گونه تسامح شرکت در پیگیری و اجرای حقوق خود در این توافقنامه به معنی چشم پوشی از این حقوق نیست.
  28. عنوان و مالکیت نرم افزار و تمامی اصلاحات، نسخه های بروز شده و بروزرسانی های آن متعلق به شرکت مدل سازان نرم افزار آینده (مسنا) می باشد. نام تجاری حساب و کتاب، نشان تجاری، سایت حساب و کتاب، خدمات و هرگونه متون و تصاویر و ویژگی های خدمات، منحصر به تیم توسعه حساب و کتاب بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به شرکت می باشد

همواره آخرین نسخه این توافقنامه در آدرس اینترنتی ذیل (همین صفحه) قرار دارد. http://www.hkpos.ir/TermsAndConditions.htm

قانون حاکم

این توافق نامه و تمامی مفاد آن می بایست بر اساس قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تفسیر گردند.

دانلود حساب و کتاب

نرم افزار حساب و کتاب در کافه بازار منتشر شد....

نرم افزار حسـاب و کتـاب را می توانید از سایت کافه بازار دانلود کنید.
برای مشاهده صفحه نرم افزار در سایت کافه بازار اینجا را کلیک کنید.